Dagens Ridpass

(Nya "skyltar", vad tycks? :D)
Idag blev det hoppning i paddocken! Hoppade flera linjer, ganska lågt först. Sen hoppade jag 105-115 cm bana och det gick SUPER! Trots hon kom hur fel som helst på en oxer ställde hon upp och hoppade ändå! Min fina Magic <3
Han hoppade jag också med. Började med att trava över bommar och han travade över som ingenting! Sen hoppade jag vågplank och ett räcke med "plastblommor" under från Hööks. Och det reagerade han ingenting på! Duktiga Peppi, kändes super. Men fick ett stopp på vattenmattan men han HATAR blått + vattenmatta, så kombinationen av det blev lite kaos ;) Men sen hoppade han det, fast fortfarande lite Peppi style, aa ni vet. Avlutade med en låg bana men som gick super! Någon gång i helgen ska vi åka iväg och hoppa någon annanstans så han får hoppa på nått annorlunda ställe. Han var bäst idag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0