Hej!

Förlåt för min dåliga bloggning igår. Men idag ska det bli bättre, är ju fredag :D
.
Idag sprang vi coopern (2 km) på gympan, vi skulle klara det under 12 min, och de gjorde jag! Fast är typ astrött nu men :(
.
Vi hade NO prov också som gick väldigt bra, kände det iallafall. Mycket prov nu. Nationella prov, tisdag och torsdag och NO prov fredag. Hur orkar man?! Mycket med de nya klasserna inför 7:an också. Ska få träffa min nya klass på onsdag + sluta 12 :DD Prao måndag, tisdag.
.
Om 10 min går jag ut till stallet för att träffa Emma där, vi ska rida Magic och Peppi tillsammans. Imorgon åker jag tidigt till ridhuset och rider.

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-05-12 @ 11:48:03
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Maja

Fina hästar !! ♥

2012-05-12 @ 11:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0