Långt inlägg, läs på egen risk ;)

Igår praoade jag på Rudskogen igen, fick rida då, en isabell som hette Spot ;)  Mockade även och tog mest in hästar och gav de lunch.
.
Idag kom en från Kils RF för att provrida Peppi, kanske Peppsan blir ridskolehäst ;) vi får se men har skötte sig jättebra! De återkommer på söndag tror jag.
.
Sen hoppade jag Magic, hoppade nått språng på 105-110 cm tror jag? Bara för att hon ska hoppa upp sig lite ;)
.
Därefter packade jag ALLT in i sadelskåpet och fixade allt. Vi åker 10 imorgon, 7 timmars bilresa (y) Ska mobilblogga på vägen, tyvärr kan jag inte uppdatera med bilder men kolla in på min FB så hittar ni nog bilder och uppdateringar från dagen :)
.
Är sjukt taggad inför helgen, så mysigt att rida där vid havet som förra året, ska tvinga någon att ta kort, sådetså.
Vi seees från mobilen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0