Oh my god

Fruktansvärd lång dag idag. Vi vaknade 10 i 5, och åkte ifrån stallet halv 6. Snabba? japp!
Vi var framme vid 8.10 och då gick vi banan. Nån klant (hehe) hade vattnat alldedes för mycket så att banan var en ända stor lerpöl.
Första klassen var en LC, vi kom nära på 3an och då blev hon för flack och rev. Men resten flöt på bra!
Från LB:n.
.
Andra var Sveland Cup (LB/90 cm) och jag var riktigt taggad!! Red in med ett superbra tempo och banan flöt på. Tog ett par snäva svängar i omhoppningen. Ledde ända tills de 10 sista ekipagen, det var 44 startande och jag startade som nummer 4 :o
Kom en som hade EXAKT samma tid som mig och vi låg på delad 1:a plats, sen kom de ytterligare 2 som slog mig. Men är jättenöjd med en 3:e plats av 44 startande! Fick ett Svelandschabrak och Sveland plankett ;D
Köpte ett par blå/gröna Magic Brush där också ;D
Vi köpte även dessa kort från HL foto som jag la upp tidigare i inlägget, superfina bilder!
Emma tog också kort + film som jag lägger upp imorgon c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0