Ölandshoppet 2012 ♥

Så nu är jag hemma från bästa meetinget på hela året - ÖLANDSHOPPET! :D
Gick såhääääääääääääääääääääääär bra under helgen, film kommer strax :D

FREDAG LC
I LC slarvar hon och oftast river men denna gång slarvade hon inte :D Hon var jättefin och vändbar, vann med 7 hundradelar av 38 startande tror jag :DDDD Bästa ponniiinn ♥
FREDAG LB
Det var en A1:a, vi nollade grunden som 22 andra gjorde (av 30 startande).. så det var hårt motstånd i omhoppningen.
Hon rev tyvärr 3:an i omhoppningen, kom lite nära, men hon var superfin ändå ! ;D
LÖRDAG LB
Här var hon asfin i grunden. Fick tillbaks henne där jag ville och så.. Men i omhoppningen blev det något missförstånd mellan oss så tyvärr ett stopp, annars nöjd!
LÖRDAG LA
VI SATTE NOLLAN!!! Bästa ponnyn, kändes asbra under hela ritten, hon kom fel in i 3-kombinationen men löste det perfekt själv ändå. Blev 4:a men satsade bara på nollan, inte tiden ♥
SÖNDAG LB
Inledde helgen med en vinst och avslutade den med en vinst, kunde det blivit ett bättre slut? :DD
Hon var superfin och vändbar, hon var superfin hela helgen min grymma ponny. Denna helgen kommer jag ta med mig och få en grym feeling på nästa tävling på Färjestad Travbanas innerplan, LB & LA!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis :)

2012-05-21 @ 22:00:00
URL: http://newforestponnys.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! Vad duktiga ni är! :)

2012-05-21 @ 22:15:38
URL: http://amaandapeersson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åå, grattis! :)

2012-05-22 @ 13:44:09
Postat av: Elin

Skitbra gjort av er :) Önskar ja blir lika duktig som dig när ja skaffar egen häst ;) ♥

2012-05-22 @ 16:24:20
URL: http://elinahlander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0