Ridit på gräs<3

Igår red jag fram med Alexandra runt banan, det gick bra men hon var pigg! Sen red vi i en gräshage där det finns små stockar som man kan hoppa, det är en linje och sen 2 enskilda. Det var ganska bra träning för till helgen är det tävling i mariestad på gräs. Det blev några språng bara, efter det red jag på en volt och jobbade henne. I slutet var hon lösgjord och fin. Klockan var ganska mycket när vi kom till Poseidon så vi borstade honom och medans mamma mockade busade jag lite med Simon(hund). Poseidons hagkompis Enjoy ska snart ha föl, dom tror att det kommer inna helgen, SHIT vad spännande! :D Hon är jättetjock nu. Men idag iaf så ska jag hoppträna för Johanna (ägare till Enjoy och Simon). Alexandra är oxå med och hoppar! Ska bara vänta på att mamma kan komma hem och göra mat :)
Här kommer lite bilder jag hittade
PoseidonMimmi
Silka

Silkiseeen
Love<3
Simon och hans boll xD
Poseidon och Enjoy
Poseidon, Enjoy och kissemissen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0