Ridpasset idag

Idag så red vi mot Fryken med Peppi och Silka. Det var jättevarmt idag, fast vi hade med Calippo Shots när vi red, så gott! :DDD

Emmas kommentarer om ridpasset: Jag red på gagset idag vilket jag inte brukar rida ut på men jag var tvungen att testa! Det gick faktist jättebra, hon drog nästan ingenting :) Hon var jättefin imellanåt men när jag rider ut brukar jag försöka få upp huvudet på henne för när hon får ner huvudet så sticker hon, vilket  som inte är så kul! Men jag är jättenöjd hon blev faktist knappt svettig, bara under sadelgjorden!


Alexandras kommentarer om ridpasset: Peppi var en aning seg i början och drog och hållde på men påväg hem så var han lite för pigg och studsade och taktade hela tiden efter vi galopperat uppför en backe.

Men han var jättefin på slutet, när han blev ordentligt lösgjord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0