Stable today!

Idag när jag red markarbete gick det superbra! Silka gick superfint o det gick knappt att sitta ner i sadeln för hon jobbade upp ryggen så hon nästan sköt mig ur sadeln! xD Först galopperade jag runt banan för Silka gillar det jättmkt så om vi gör det först så ställer hon upp för mig, först gör vi det hon vill sen det jag vill. Jag red mkt volter o 8:or o serpentiner. När pappa o Lucas kom tillbaka från Poseidon (dom åkte dit medans jag var hos Silka) sätte Lucas upp små "hinder" åt mig så jag red på en volt o hoppade över ett litet kryss! Det gick superbra :) När jagskulle skritta av så frågade Lucas om han fick det o självklart får han det! :D så han skrittade runt Silka inne i paddocken, först gick jag med o sen red han själv. Pappa filmade men jag tror inte att Lucas vill att jag lägger ut den! :( Men han var jätteduktig men han har LITE "problem" med att hålla tyglarna mellan lillfingret men det går ju iaf ;) Silka var LITE svettig efter så jag svampade av henne lite osen tog jag ut hennei hagen! Sen fick hästarna lunch! efter det åkte vi till lager 157! Jag köpte ett par mjukisbyxor, ett par jeans, o 2 tröjor! Jag åkte till hööks oxå köpte en förbygel för när jag hoppar högre så kanar sadeln + att hon har gått ner i vikt! När vi kom he mvar jag såååå hungrig, hade bara ätit frukost! ;) åt lite mat o gick ut o spleade lite fotboll med Lucas för han köpte nya fotbollskor som han ville prova! Blir ett ganska långt inlägg det här jaja, då får ni o läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0