Tävling CHPK (christinehamns ponny klubb)

Hejsan! Här kmr resultat från idag!
 Blir inga kort men pappa har filmat men det krånglar, men ni ska få filmen! Kanske inte idag men... någon gång! ;)

L:Cn: Det var mkt linjer vilket som kan vara lite kniksitt ibland men det gick jättebra! Silka var superduperfin :) Jag hade även min nya förbygel, den ser ut såhär:
en sån har jag precis fast svart! åker eran sadel back på hästen när den hoppar o ni skulle behöva en förbygel finns den att köpa  HÄR!:D
dom finns även att köpa HÄR!:D men då är dom dyrare!
även lite dyrare HÄR!:D oxå!


Men iaf jag var felfri och vann med 3 sek!



Lagklassen, L:C+5: Det var en massa linjer den här gången oxå och det gick bra nu med! Jag var felfri och det kändes asbra! ;D Vi gick inte till omhoppning för jag var den enda som var felfri! Jag är iaf jättenöjd med mina rundor! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis!! :D ♥

2012-05-20 @ 18:07:57
URL: http://elinahlander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0