Torsby RK

Idag har jag varit och tävlat i torsby! Så här gick det:
Med Chispa i clearounden (80cm) gick det superbra, jag var felfri och fick en rosett! Det kändes så bra att jag efteranmälde till L:Cn (90cm) med henne!:) I L:Cn med Silka var jag felfri o hade tiden 19.nånting, så jag vann med 5 SEKUNDER! :))) I L:Cn med Chispa fick jag ett stopp men det var ett litet missförstånd o jag är superdupernöjd iaf!:DD I Dinastilen med Silka gick det oxå superbra men jag fick skitdåliga stilpoäng men dom glömmer jag! Här kmr lite bilder:

(finns många många många fler ;))










Kommentarer
Postat av: Louise Jansson

Hejsvejs!!!



Grattis, vad kul att det gick så bra för dig, skulle gärna viljat vara med o sett när du red den där stora hästen, eller var det kanske du som var lite XD Chispa hette den va??? Vilken fin ponny det var!!! Väldigt fin i rött var hon också, men azzå, hon var fin i själva kroppen också!!!

"

Q

kram Louise

2012-05-15 @ 14:50:27
URL: http://championriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0