Allt är möligt

Hej! Vet att min uppdatering har varit sämst nu, men jag har inte hunnit!!!!
 
Detta har hänt:
 
Ridpass Poseidon:
 

Det har gått superbra!!!! Han har skött sig kanonfint :D går jättefint i galoppen ibland nu oxå :DDD
 
 
Ridpass Silka:
 

Lucas har ridit Silka en dag nu när jag red Poseidon. Han galopperade för första gången oxå! De är sååå duktiga :D
 
 
JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
 

Ni vet inte vad jag har gjort va?!?
 
Jag har mockat 2 boxar helt själv på en timme!!!!!!!!!! Är sååååå stolt :DDDDD Annars brukar det ta över en timme att mocka en box! Men vill ni veta mitt knep?
 
Jag mockade med 2 skottkärror! En la jag skitigt spån i och den andra, rent spån. Vilket gör att det blir mycket mindre spån att hålla reda på, vilket som är rent och inte. 
Sen la jag en hög med rent spån i ett hörn och sen tar man en hög spån och slänger på så åker bajsen ner för den är ju tyngre än spånet! Då gick det skitsnabbt att mocka!
 
 
 
 
Nu/Sen:
 

Nu ska jag äta och sedan åka till stallet och rida horsarna. Mamma ska hjälpa mig med båda idag :)
Sen kommer jag nog inte hinna blogga så mycket mer då vi ska åka på färjestadsmatch!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0