Dagens ridpass 11 november

Red runt banan, jag och syrran släpade ut några bommar på banan för det var blött i paddocken. Dock inte så konstigt då det småregnat hela dagen! Magic var helt galen på bommarna till en början och hoppade typ en halvmeter över varje bom, haha... 
 
I traven fokuserade jag att få henne lösgjord, satte mig ner och bromsade bara med vikten så hon inte stördes av händerna. PÅ slutet gick det sååå himla bra, och rakt spår har vi svårast för! Hon trampade under sig med bakbenen och gick hur bra som helst. Nöööjd idag! Galoppen över bommarna var lite sämre. Annars bra ridpass. Har en film på 12 sek, ska jag lägga upp den?

Kommentarer
Postat av: nelly

jao, lägg upp videon skulle va kul att se! ;)

2012-11-12 @ 19:02:40
URL: http://nellypalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0