Du är mänsklig

Det är OKEJ att göra fel. DU är mänsklig, precis som jag. 

Bloggvärlden... jag blir RÄDD för ordet, jag vill inte gå in i den stora bloggvärlden. Jag skulle aldrig palla det. Jag vill bli känd inom ridsportsvärlden, INTE bloggvärlden. Jag skulle inte vilja vara känd för att just det inlägget kommer handla om: Folk letar fel. 
 
Folk letar fel ut och in på alla de stora bloggare. De letar imellan raderna på texterna, allt för att hitta ett fel de kan kommentera eller skicka in till en skvallerblogg. Men bloggarna är ju lika mänskliga som de som sitter och letar fel? Jag har också fått många kränkade kommentarer, men jag är mänsklig jag med. 
 
Jag är inte lika duktig som Roffe, jag är 13 år. Men som tur händer dessa kommentarer inte allt för ofta, men ibland dyker de upp och pekar ut fel. 
 
Fel letas hit och dit, ut och in, fram och tillbaka, allt för dessa fel. Leta efter det dom gör RÄTT istället. Hylla dom istället för att peka ut dom. Visst, jag har också sagt "Hur sitter hon?" eller pekat ut ett fel. För jag är mänsklig. Men jag sitter inte och kommenterar det och sen går och lägger mig med ett leende på läpparna. Jag är inte sån person. För tänk om de var jag som satt där och fick denna kommentaren och sedan går och lägger mig med tårarna rinnandes. Det är inte okej däremot. 
 
Det är vi som gör bloggvärlden till en mobbningsplats, det är inte okej. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0