Hej och godmorgon!

Hej!
 
Vet att under de senaste dagarna har jag inte uppdaterat så bra men det ska bli bättre!
 
I torsdags fotade jag lite tråkiga "innebilder", men ni kanske vill se i alla fall? ;)
 
Idag lyser solen och himlen är klarblå! Så idag = fotning :D Kanske inte så mycket i stallet men bara allmäna bilder!
 
 
 
 
Idag ska jag oxå rida Poseidon efter avramlingen (arna) Lite pirrigt är det faktist. Jag har nog aldrig känt att det är "pirrigt" att rida sin egen häst? Men aja, den här gången åker jag inte av i alla fall. 
 
Mamma har longerat honom under veckan och ska göra det innan jag rider. Jag tror nog att det ska gå bra :D
 
 
 
Jag ska rida Silka oxå! Får se om mamma kan fota då, om hon inte ska mocka eller så :O
 
 
 
 
 
 
Här kommer några av bilderna:
Suddig bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0