Inte på humör

Är inte på humör för att blogga idag.. Dessutom kom inte de tidsinställda upp, hata blogg.se -.-
 
Idag skrittade jag bara Frozzy, lite överallt på hackamoret. Brr vad iskallt så blev inte jättelänge, men ca 25 min. Magic fick vila. 
 
När jag kom hem åt jag lite och nu har jag precis skrivit klart en kort fabel på engelska, trååk men den blev helt okej fabeln. Ska snart göra en matteuppgift, man ska mäta sitt rum i en särskild skala. Aa, ni fattar det är tråkigt. Och det sista jag gör ikväll är att plugga spanska glosor, sedan tänker jag ta paus från läxor idag, imorgon är det skönt för att då har jag gjort redan engelskan och matten som är till fredag. Bara en kvar då och det är att läsa 30 sidor i en bok, och det går rätt snabbt. 
 
Tack skolan för ni stjäl min fritid :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0