Jag måste ha världens finaste hästar

Var i stallet i 5 timmar idag, härligt! 

Först kom jag dit och då var Issa och hennes mamma där och börjat släppa ut hästarna. (De har helgen) Släppte ut Magic iaf och sedan släppte jag ut Frozzy i sin nya hage. Han tyckte hagen var kalas! Sedan gick vi och tog reda på grejerna som jag fick igår, packade upp och så.
 
Då upptäckte vi att det fanns 2 BackOnTrack täcken, ett till Magic och ett till Frozzy :DD Och massa fina schabrak , ett brunt och ett blått HL schabrak (har alltid velat ha såna) och jättefina Jacson schabrak! Men vi tog ut täcken i förrådet/boden utanför stallet. Tack en än gång för sakerna! ♥
 
Sedan runt 10 tog jag in Frozzy och började göra iordning honom. 
 
Jag skrittade med honom runt banan och var coollugn. Gick jättebra, jobbade han sedan lite i paddocken, fast inte länge. Han var lite stel i vänstersidan men sedan lossnade han :)
 
Magic red jag på banan med, kortade ett hål på stiglädren och det gjorde sjukt mycket! Gick superduperbra idag. Min finaste prinsessa. Sedan gick jag in i paddocken och galoppera på en stor volt. Galoppen var inte ett dugg fyrtaktig, men det tog ett tag innan båda fick in i ett bra tempo som vi kom överrens med ;) 
 
Vid halv 4 ska jag gå ut till stallet för ska hjälpa till att ta in hästarna, då ska jag bara mysa med bästa hästarna! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra blogg!
1. Gav ni 80 000 för Frozzy?
2. Vad fanns mer i ikeapåsarna? :D

2012-11-25 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0