Linsa Vimsalabim

Okej, nu ska jag berätta om det som var hemligt fram tills nu :D
 
Caroline som jag tränar dressyr för har en 4-årig welshcob sektion D, godkänd hingst också som heter Linsa Vimsalabim. Hon tog med honom idag hem så jag fick rida honom. Han var verkligen helt dööösnygg. Svart med stjärna, åhåhåh. 
Men iallafall, hon gillar inte att tävla så hon sa om jag ville fick jag tävla honom! :D Han var jättefin och rida, var väldigt mjuk och var lugn fastän han var omringad av massa ston i hagar. Vi hoppade ett 1 m räcke, han var väldigt stadig fastän han bara blivit hoppad sen i juli! Unghästar brukar ju vara väldigt ostadiga men han var ganska stadig. 
 
Vi skulle tävla i sikte mot ungponny SM nästa år, blir jättekul och man lär sig säkert massor på en 4-åring. Dessutom är han ju så fin också!
 
Mer om han kommer framöver, ni kommer nog få läsa endel om honom i framtiden. :')
igga min sits, kolla på fina hästisen istället. 
 
Film kommer ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åå, vad kul! <3

Filmfilmfilm!

2012-11-17 @ 19:06:56
Postat av: Anonym

Varför var det hemligt???

Svar: Inte hemligt, men ville bara inte berätta det förens nu
championjumpers.blogg.se

2012-11-17 @ 20:44:56
Postat av: Anonym

Okej :)

bara undrade :)

2012-11-17 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0