Lucas födelsedag

Igår fyllde Lucas år så det var därför jag inte bloggade! Han fyller EN gån om året och då kan jag faktist låta bli att sitta vid datorn! Hoppas ni förstår mig :) 
 
Nu:
 
Nu har jag preecis kommit hem från skolan och ska plugga lite! 
 
Detta ska jag göra: 
 
Plugga ↑ 
Äta
Kolla på en ASSSSSSSSSBRAAAAAAAAAAAAAAA film! Den heter The Proposal (nånting, vet inte hur det stavas riktigt)
PLUGGA
Åka till stallet
 
IgÅr:
 
Igår i skolan fick vi veta våra betyg på NO provet vi haft! Man kunde få:
E= Enkelt
U= Utvecklat
VU= Välutvecklat
 
Gissa vad jag fick?
 
VU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG FICK HÖGSTA BETYGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilket som motsvarar A!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Riktigt nöjd med mig själv, hehe :)
 
NO suger jag på! Är såååå dålig!!!   Idag hade vi matteprov oxå :S tråååååkigt! Vet att jag hade fel på en men det är säkert fler....
På fredag ska vi ha Engelska prov OCH världskartan!!!!! DÖÖÖÖÖ
 
Skolan tar seriöst dööööd på mig....
 
 
 
En sur 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0