Mr Frozzy

För 3 veckor sedan skulle Mr Frozzy besiktas. Men han gick tyvärr inte igenom och visade hälta. Men de behandlade honom och nu skulle de in med honom igår och visade ingen hälta! Visserligen får jag sätta igång han själv, men de har skrittat honom under dessa 3 veckor och dragit ner på maten. Så det är bara att sätta igång! 
 
Men är så himla glad nu och kan knappt koncentrera mig i skolan för jag längtar HUR mycket som helst till lördag! :D En skäckig D-ponny valack får ni läsa om senare på bloggen ;)
 
- Alexandra Rystedt på Mr Frozzy, varsegod och rid ;)

Kommentarer
Postat av: Tavlingsryttarinnor

Hej! Om du gillar hästhoppning så får du gärna kika in på vår blogg =) Kram

2012-11-20 @ 10:23:30
URL: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se
Postat av: Sandra Möller

Vad roligt för dig!!!

Men hur blir det med den svarta 4-åringen som du kanske skulle tävla på???

Svar: Han ska jag också tävla!
championjumpers.blogg.se

2012-11-20 @ 19:16:10
URL: http://www.meandmymodesty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0