My day

Ska jag berätta om dagen? Gör det för det gör jag aldrig annars liksom i detalj vad jag gör ;)
 
Jag gick upp halv 7 och fixade iordning mig. Sedan gick jag ner och åt frukost och sedan fick jag skjuts till skolan. Vi börjar ju 8 men kom dit typ 7.57 haha... Bråttom blev det att hämta böckerna för skulle ha svenska. Vi arbetade med läsförståelse och fick sluta 10 min tidigare. wie. Sedan hade vi mentorsträff och engelska direkt efteråt. Så tråkiga engelsklektioner har vi, seriöst.. Innan lunchen hade vi spanska också,  det var kul! Sedan hade vi lunch vid 11 och då var det bara 2 lektioner kvar. Vi hade SO efter lunchen och då passade jag på att plugga till historiaprovet som är på fredag. Handlar om Egyptien... Sedan hade vi fysik och då jobbade jag mest på fysikhäftet, riktigt tråkigt! Vi slutade efter det, halv 2.
 
Då åkte jag hem och fixade några uppgifter på fysikhäftet och pluggade på spanska och engelskaglosorna. Sedan vid 3 gick jag ut till stallet. Skulle hoppa idag, kom ut typ vid halv 4. Magic var riktigt fin idag, kändes bra ända från början! Hon hoppade super min lilla studsboll! Hon hoppade med mycket luft imellan och bjöd superbra. Fast hoppade typ 80 cm bara men ändå. Ville inte hoppa för högt.
 
Men är väldigt nöjd med passet och hon var riktigt lösgjord. 
 
Sedan kom jag hem runt 5 och då såg jag på TV och bakade blåbärsmuffins, mums. Och nu har jag tränat på spanskaglosorna en gång till och de börjar sätta sig! Men nu ska jag gå ner och se på TV, sedan fixa tidsinställda och tagga onsdag = sen dag :/ 
 
Du som har läst hit får en muffin av mig. 
I can't wait until saturday <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

JAG FÅR EN MUFFIN :'D

2012-11-20 @ 19:53:18
Postat av: Tilde

JAG FÅR EN MUFFIN :'D

2012-11-20 @ 19:53:24
Postat av: Jippi

Haha

2012-11-20 @ 20:07:54
Postat av: Isabelle

Muffin muffin mums mums

2012-11-20 @ 20:08:45
Postat av: Lova

Jag får en muffin :)))

2012-11-20 @ 20:25:51
Postat av: Moah Svantemark ♥

Söt blogg!
Hur mår du?
Kram

2012-11-20 @ 20:41:03
URL: http://moahsvantemark.blogg.se
Postat av: Anonym

MUFFINNNNN <3<3<3

Svar: Hahhaha ♥♥
championjumpers.blogg.se

2012-11-20 @ 22:04:06
URL: http://jfponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0