Planer idag ;)

Igår red jag Poseidon för första gången efter avramlingarna. Det gick jättebra! Jag skrittade och travade bara men jag gjorde mcyekt volter, vända vänster, vända höger mm. Med honom är det lätt att man bara rider runt på en volt, men då blir han uttråkad så då gör han något bocksprång eller något. Det är som han vill säga -"Kom igen, nu kör vi!!!!!
Då blir det inge bra! Så man måste göra något hela hela hela tiden. Men det gick riktigt bra!
 
Jag ska rida honom idag oxå! :D
 
 
 
Med Silka gick det oxå bra, Issa hjälpte mig lite så det blev småhinder med oxå :D Det gick bra
 
 
 
Idag ska jag va med Issa. Vii båda har ramlat av så vi ska baka en tårta :D Lucas har hockeymatch mot 02:or (han är själv en 03:a) så han ska spela på helplan! Han och hans lag har bara gjort det en gång förut. Det var mot Arvika och då vann dom med 7-3.
 
Men nu ska jag åka till stallet :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0