Skriveliskriv

Jag bestämde mig för att försöka gå till skolan idag då jag hade ett viktigt biologiprov + att vi slutar väldigt tidigt idag. Så enbart för provet gick jag till skolan, för annars hade jag stannat hemma för min hals är KATASTROF :(
 
Men ska rida idag iallafall. Härligt! Jag är sådan person att jag måste gå till stallet varje dag, räcker med att jag bara ser Magic så är jag nöjd resten av dagen. Därför var hatade jag allting igår, just för att jag inte gick till stallet. Klarar inte dagar utan min prinsessa <3 
 
Men ska försöka ta tag i engelskaglosor och spanskaglosor ikväll. Förlåt om det blir mycket skriv om skolan nu, men ska skriva vettiga inlägg snart :D
Visst är hon bara för fin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0