Sorry....

Jag har världens minsta blogglust, tog därför en mini bloggpaus. 
 
Onsdag:

Hoppade på morgonen, eller det gick inte för det hade snöat under natten så kl 9 på morgonen var det hårt. Så blev mest småhinder på 45 cm. Vi ville inte riskera någonting. Hoppade bana på det och hon var väldigt lugn och lösgjord. 
 
Sedan åkte jag till Frida ♥ Vi red inte hennes hästar för det bara regnade och regnade! Så vi bakade, satt vid datorn, spelade My Horse And Me och lite annat haha ;) 
 
Kom hem väldigt sent så jag orkade inte blogga.
 
Åååh vill ha en macdator :(
 
Torsdag:
 
Testade att hoppa kl 11 på morgonen och då var underlaget bättre. Magic var väldigt fin och på slutet hoppade vi 1 m bana med en svår linje men hon bara flög över hinderna och det känns väldigt bra inför imorgon! :)
Film kanske kommer. 
 
Älskade Nikke Nikon (min gamla kamera) åkte också :/ Men nu har jag ju min nya älsklingskamera! 
 
Fredag:

Fick sovmorgon, och nu ska jag plugga som tusan för jag ska slippa det imorgon. Ska ha värsta stora biologiprovet på tisdag. Gaah.. Sedan är det bara att förbereda inför imorgon, då bär det av kl 6 mot Linköping ♥
 
Vi hörs sedan!
 
Fint namn på en häst va? Drömnamnet juu :D (Munsboro Nutella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0