Spökkväll igår :)

 
Igår var det spökkväll på rudskogen som jag fick vara med på! Jag och Sandra bakade chokladbollsspindlar med lakrits ben och non stop ögonon, mums!
 
Precis innan vi skulle gå ut och spöka så började det ÖSREGNA! Det har varit uppehåll hela dagen då! Men sen ska det börja regna :'(  Men sen stog vi i skogen hur länge som helst för att vänta på att dom skulle komma men när dom väl kom så vågade dom inte gå förbi, haha! Dom blev livrädda!
 
Efter spökrundan var det fika dags!
 
Sen gick vi upp till ridhuset, där vi berättade spökhistorier :) Sen började det spöka oxå!
 
Marina och Emilia (vi visste det efter ett tag), dom drog i dörrarna till ridhuset så det låt en massa och gjorde gnisslande ljud, hehe ;)
 
I ett hörn satt Evelina, hennes mamma och några fler så alla skrek: -" aaaaaa, det sitter några där!!!! hjälp miiiig, jag dööööööör!!!!!!
Alla blev skiträdda! hahahaha
 
Efter det så lekte vi lite lekar och sedan var det SLUT!
Det var iallafall skit kul :D
 
 

 OBS!
 
Inläggena under kategorin "Bra att veta" är INTE för att trycka ner någon och det ska inte menas med något dumt mot någon! Det är bara inlägg som namnet kan vara bra/roligt att veta ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahah, vi höll på att skratta ihjäl oss när ni upptäckte att vi sattt där! ;)


Svar: Ja, haha !!! din lillasyster satt i mitt knä för att hon var så rädd, hahahahaha!!!!!!
championjumpers.blogg.se

2012-11-02 @ 12:32:44
URL: http://kategorid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0