Tävlingsdagen!

Är nu hemma efter en gaaanska lång resa. Det var väl inte den bästa tävlingsdagen men jag är nöjd!
 
Det började såhär:
 
När vi kom till tävlingsplatsen träffade jag först Frida! Dom kom bredvid oss med transporten :DD
Jag och Frida gick in till ridhuset och anmälde och så, sen skulle vi kolla! Men dom hade avbrutit tävlingen för 5 st d-ponnyer hade gått omkull!!!!!! :O vi kom precis så vi såg en när den gick omkull! Och ryttaren fick hela hästen över sitt ben så dom fick bära ut henne på en bår!!!! :0
 
Det var väldigt halkigt i ridhustet så de la ut halmbalar :) så det blev en lite annorlunda tävling men dom gjorde ju det bästa dom kunde!
 
L:C
 
Jag fick en superfin runda! Men sista linjen i grundomgången så kom hon perfekt på första och då är det lätt att jag inte gör något och bara rullar på. Så tyvär rev hon SISTA hindret!!!! det var surt.....
men det var en jättefin runda i det där lilla ridhuset med de halkiga svängarna!
 
 
L:B
 
 

Gick inte lika bra som i L:Cn. 4:an stannade hon upp och hoppade ett 80 cm hinder stillastående! :D och sen hoppade hon 4 b. Och i svängen till 7:an halkade hon lite så jag vågade INTE rida på så då blev det ett stopp :( men sen hoppade hon 7:an, 8:an och 9:an :DD
 
 
 
L:Bn var en A:1:A ;)
 
 
Är sådär nöjd med tävlingen idag men L:Cn gick bra iallafall!!!!
 
 
Nu ska jag TILLBAKA till stallet igen.... lite jobbigt faktist. Men vi ska fodra och hästarna måste ju få mat... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Va kul, men synd det där i LB :)

Svar: Tack, aa! :D /E
championjumpers.blogg.se

2012-11-03 @ 22:55:20
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se
Postat av: Matilda

Tycker det lät som att det gick bra :D

2012-11-04 @ 16:32:09
URL: http://Pussmulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0