To the stable!

Nu ska jag till stallet! Lucas har match kl: 12:30 och 16:00, hemma :) 
 
Men idag ska Silka vila tror jag, så ska jag rida Poseidon! :)
 
Ridpasset igår:
 

Poseidon: Igår krånglade han lite, han vägrade att gå förbi utgångångarna, så han bockade och kickade lite. Hna ville helt enkelt bestämma. Men sen red jag där på en volt för att utmana honom så att perfekt skulle gå förbi där och vet ni vad...? JAG VANN!!! Så äntligen gick förbi där utan att bråka :D
Då red jag "upp" till andra volten där jag red honom på en volt och jobbade honom! Då gick han suuuuuperfint :DDD
 
 
Discot igår:
 

Det var inte det roligaste discot vi någonsin gått på, men det var roligt att träffa alla andra kompisar från de andra 6:orna :D Vi dansade lite och jag och Moa + Tilde gick spöktunneln :) Det var asläskigt och jag gick först!!!!! Det var typ nån som satt där och aa, vi såg ju inte så mycket så det är svårt att förklara ;) Men det var läskigt iallafall :)))
 
 
 
Min uppdatering kommer inte vara så bra idag, då jag nog kommer vara i ishallen och hjälpa till!
Kanske blir ett och annat mobilinlääg :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Lova

Gick inte mr frozzy igenom besiktningen? :)

2012-11-10 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0