Uppdatering = - 0000000

Hejhej!
 
Min uppdatering är skit just nu! Jag lovar verkligen att bättra mig!!! Men nu ska ni få veta lite vad som har hänt/händer.
 
 
Poseidon:
 

Jag har tränat supermycket för mamma och det börjar ge med sig! Han går superfint i traven och skritten i båda varven och oxå SUPERFINT i galoppen i vänster varv :DD När han går i så fin form i galoppen känns det som vi flyger, vi liksom lättar från backen så svävar iväg! Så känns det faktist... :')
 
Men det har inte bara varit framgångar, utan oxå de där skit motgångarna! Poseidon har stannat och vägrat att gå förbi utgången. Jag har gått på med spöt. Inget har hänt. Jag har gått på med spöt igen. Han kickar mot det eller flyger fram i galopp och kickar och bockar så jag håller på att åka av. Han har stannat, och lättat några decimeter från marken. Jag har blivit arg, tryckt på med skänklarna. Han har blivit sur, kickat, bockat, lättat mm.
 
MEN! Till slut har det gått och nu går han jättefint!
 
 
Silka:
 
 
Jag har jobbat på ganska mycket med henne oxå. Men inte så mycket med mammas hjälp då det hinner bli kolsvart om mamma ska hjälpa mig med båda hästarna.
Har inte så mycket att säga, allt har gått bra och det rullar på!
 
Mer inlägg kommer!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0