Visste ni att?

Jag har alltid velat haft en storasyster! Fast det känns ibland som att Alexandra är min storasyster. Hon fixar design, header, namnskylt och jag bara glider med, som en lillasyster gör! Jag vet att jag inte kan få en nu då jag redan är storasyster, men ibland känns som att jag och Alexandra hör ihop. För det gör vi!
Vi gör näästan allt tillsammans och skrattar åt sånt som bara vi kan skratta åt. Vi är ganska lika och hon är min aaaaaaaaaallra BÄSTA kompis!!! Även om vi "bråkar" ibland så blir vi alltid kompisar igen  ♥ ♥ ♥ ♥
   ♥
  /
/

Kommentarer
Postat av: Tavlingsryttarinnor

Hej! Om du gillar hästhoppning så får du gärna kika in på vår blogg =) kram

2012-11-20 @ 17:24:28
URL: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0