ÄR SÅ HIMLA GLAAAAD!

Åh, vart ska jag börja??
 
Igår åkte vi ner ända till Halmstad och provred den som kanske skulle bli min nya häst. <3
 
Vet inte men igår hittade jag min rätta häst, såååå fiiiin <3  Pluspoäng för att han är skäck ;) Hahaha men de ska besikta honom nu, hoppas han går igenom. 
 
Han heter Mr Frozzy, han är född 97, valack, en riktig läromästare. Han har tävlat upp till Msv A med förra ryttaren, nationell Msv B (en nolla kvar till Msv A) med nuvarande ryttaren. Han har gått SM med förra ryttaren, vet dock inte vilket år?  Vi tänkte först på åldern, men behöver verkligen ha en bra läromästare som jag kan komma upp i klasserna med! Han har mycket kvar att ge, det kan jag lova. 
 
Imp. Irland är han. 
 
Han var så himla härlig att hoppa med, hoppade 120 cm bana med honom på provridningen, liksom första gången och han ställde upp jättemånga gånger. Han var väldigt lätt att rida annars. Han var väldigt jämn i sin galopp och blev bara piggare och piggare för varje hinder, haha! 
 
Mer om honom kommer om han går igenom besiktningen. Är så glad och allting nu!
Trodde aldrig jag skulle hitta den rätta <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hittade annonsen den va jäääääätte fin :O :D

2012-10-21 @ 17:42:32
Postat av: Hanna

Men Magic då? Kommer hon säljas? :o

2012-10-21 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0