Bloggningen

Jag vet att min uppdatering är jättedålig, men jag hinner inte! Jag har haft 3 prov denna vekcan och har ett på måndag igen. För mig så är ALLA prov viktiga just nu! Jag (och min klass) ska få betyg för FÖRST GÅNGEN! Vet inte hur det känns för er men det är SKITNERVÖST!!!!! Det enda som det pratas om i skolan är BETYG BETYG BETYG OCH ÄNNU MERA BETYG! Alla i min klass tycker att det är jättenervöst och jag med. Så på vardagarna blir det PLUGGA PLUGGA PLUGGA. Jag vet inte hur ni gör men jag pluggar lite varje dag, oxå har jag 2 hästar, oxå blir det mörkt, och paddocken går inte att rida i, den har typ spruckit så det bara rinner. Det finns ingen belysning så man måste rida innan det blir mörkt, hur ska jag hinna blogga oxå!
 
När jag får lite tid över... så tänker jag inte sitta framför datorn dag in dag ut, bara för att vissa andra lever för sina bloggar tänker inte jag göra det! Jag vill umgås med min FAMILJ lite oxå! Det tycker jag är mer sunt iallafall...
 
Jag vet inte vad ni tycker.... men min familj går före ALLT! Skulle inte dom finnas skulle jag inte kunna ha några hästar. Dom lägger ner sig sååååååååååååååå mycket, bara för MIN skull! Dom betalat, skjutsar, hjälper till i stallet, köper grejer till hästarna.... hur skulle jag klara mig utan dom? Så jag sitter hellre med min familj än sitter framför datorn heeela tiden!
 
Jag tänker blogga när jag hinner... och om det inte passar så SKIT IT DÅ! Jag gör så gott jag kan men duger det inte så visst fine, jag bryr mig inte!''
 
Tänker inte sitta framför.... datorn dag in dag ut BARA för att blogga, om det vore JÄTTEVIKTIGT så kanske men det är en blogg! Jag trodde att man skulle blogga för att ha kul? Inte för att jag är tvingad.
 
Bloggen lider... Jag tänker inte låta någon tvinga mig att blogga för att bloggen lider utan jag bloggar när jag känner för det och inget annat! Jag bloggar så mycket jag hinner och an och duger inte det så SKIT I OCH LÄS BLOGGEN DÅ!
 
Det finns fler bra bloggar... Jag tvingar er inte till att läsa bloggen men visst uppskattar jag det men jag tänker inte göra mig till för att ni ska läsa den, jag tänker vara mig själv så om ni vill så får ni gäärna läsa den men jag tävlar inte om vem som har flest läsare, det är bara en kul grej och kul att ni läser den!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0