Dagens ridpass

Magic

Red henne i paddocken i halvmörkret. Tog fram några bommar. En enskild bom för galopp och 2 som travbommar, dessa red jag över och tränade övergångar och lydnad. Herreguud vad pigg hon var. Jag fick inte stopp på henne! Hon bara drog och drog.. Riktigt pigg var hon! Men annars var hon riktigt mjuk och högergaloppen var helt underbar.
 
Cillton
 
Red henne också i paddocken. Dock inte så länge eftersom jag är ganska stor på henne, blev typ 5 min galopp och mest trav. Hon var riktigt tjurig idag och spelade surkärring. När hon började söka sig neråt blir hon automatiskt segare och då är mitt mål att få fram henne riktigt där så hon ska trampa under sig. Då blev hon skitsur haha.. Galoppen var riktigt fin annars!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vem har gjort er header och design?:)

Svar: Det är jag, Alexandra som har gjort den :)
championjumpers.blogg.se

2012-10-27 @ 22:14:00
URL: http://luckyriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0