Dagens ridpass

Idag blev det ett riktigt mjukpass i paddocken. Hade D-ringsbettet!
Myys helt själv i stallet och lugnt, paddocken för mig själv och musik i öronen är en bra kombination haha :D
 
Låg framme en bom så började med att trava över den. Tillslut red jag på en 8-volt runt den, varannan gång svängde jag innanför hindret här och varannan gång utanför. 
paintskills.
 

I galoppen var jag jättemjuk hela tiden och hon med tillbaks. Hon stressade inte när hon skulle byta galopp över hindret, utan bara ett enkelt byte. No more. Annars brukar hon alltid stressa sönder och studsa och greja innan hon gör galoppombyte. Är nöööjd i dag. På slutet i traven kommer resultatet alltid, denna gången var resultatet jättebra, hon var lösgjord och sökte sig neråt hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0