Dagens ridpass 7 oktober

Blev att jag red ändå idag, imorgon kommer jag hem runt 20 i 4 så känner att jag verkligen inte kommer orka rida då, måste plugga också så red idag så hon får stå imorgon. Värmde upp med Emma och Silka efter stallmötet. 
 
Vi hade en övning och bana sen på slutet vi rullade på. Magic var helt galen idag, jag överdriver INTE. Hon lyssnade inte ett dugg på mig, gick inte att svänga och hon hoppade av 5 meter (tyyyyp) innan hinderna. Allvarligt. Höstkänslor? 
 
Fick hoppa på en volt över en grind och ett kryss, vet inte hur snurriga vi blev förrens hon lyssnade. Men hon var så himla studsig idag och rusade. Men var inte helt nöjd, men det fick räcka så för hon var helt sjösvett. Kände inte igen henne idag. Inte alls..
Borde ha nobelpris för mina paintskills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0