Emma Hissar!

 
Hööks har lyckats SÅÅÅ bra med JH Collection :DD Det finns sjuukt mycket snygga grejer! Det jag gillar mest är nog ridbyxorna och schabraken! Tycker att både dom gamla och dom nya ridbyxorna är superfina! Själv har jag dom gamla tycker att dom är snyggast men dom andra är oxå jättefina!
Dom nya har så himla mycket vita sömmar och så och sen tycker jag är väldigt bra med båda att det är med typ "mudd" nertill, fast dom gamla är bättre med det tycker jag för dom har större mudd.
Men som sagt, båda är superfina och hööks har lyckats superbra!
Utav schabraken tycker jag oxå alla är ganska fina men här är topp 3!
 
1.
2. 
3.
Dethär är bara vad jag tycker det finns säkert andra som tycker annorlunda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0