Godis och nytt på Stall Lersäter

Sitter och äter godis med mentos och SALTLAKRITS, yeaaah så gott <3 Idag kom ännu en till inhyrare (vad ska man säga då? :o) på Stall Lersäter. Hon är 10 år (tror jag) och har en ursöt överväxt shettis om jag inte minns fel, skäck och såååå söt. Ska fota den imorgon så får ni se ? :D
 
Ni såg paddocken också kanske när jag la ut filmen på den. Den är på snäppet helt klar nu, kommer ni ihåg när jag la ut filmerna + bilderna när de hållde på och byggde om allting? Fatta det är klart nu, så stor paddocken blev och hagarna blev awesome :DDD 
 
Underlaget på den nya delen har satt sig riktigt bra nu och går att rida på ordentligt nu. Förut sjönk hästarna ner och det var jättetungt, nu är det myyycket bättre. Kanske man får tacka regnet lite ändå ;) Rött trästaket runt om, ger mig höstkänsla. Jättefint tycker jag då stallet är rött.
 
Någon dag ska jag och Emma visa er runt på Stall Lersäter, det nya, för det är riktigt fint nu, men inte helt klart. 
Imorgon får vi se om Magic ska ridas, men det är stallmöte kl 16 så ska gå på det, kanske rider före eller efter eller inte alls. Längtar jättemycket till nästa helg, tävling på hemmaplan, Magic har kännts så fin nu på sistone så hoppas på det bästa. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0