Hos Alexandta :)

Hej!
 
Sitter hos Alexandra nu för ikväll ska jag sova här :DDD Var väldigt längesen nu.... ska bli kul :) 
 
Ridpasset idag:
 
Jag red med Sandra för hon sov hos mig från lördag till söndag så hon följde med mig till stallet. Vi red i en liten skog där jag och Alexandra har byggt ett litet hinder. Vi tränade på lite framåtbjudningar, halvhalter mm. Vi hade oxå lite olika övningar vi gjorde! Det var kul och det gick bra! ;)
 
Imorgon...  ska jag hoppträna för mamma! :D

 
Till helgen... ska jag och och tävla i Laxå! Där hoppar jag L:C & L:B ;) Dethär blir sista eller näst sista tävlingen för mig därför vill jag hoppa lite lägre då ;) Och sen blir det ju första inomhus tävlingen för mig, haha ;) Och så är det ganska litet ridhus oxå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0