Morgondagen

Nu har jag skrivit 2 långa och INTRESSANTA inlägg, ett har ni kanske läst redan, ett kommer imorgon på tidsinställt. Det som kommer imorgon är ganska luddigt, men behövde få ur mina tankar. 
 
Jag har bestämt mig för att blogga BRA nu, hellre 3 bra inlägg än 10 små inlägg som inte är intressanta, right? :) Eller vad tycker ni? Men jag har mycket tankar som jag behöver få ur mig.. 
 
Imorgon ska jag kliva upp tidigt (första tidiga morgonen på lovet) och bege mig ut mot stallet. Vi har "bokat" paddocken kl 9, så gissar att jag behöver vara där runt halv 9 och fixa iordning Magic. Hoppning står på schemat och jag ska nog hoppa 1 m bana inför helgen. Ska ju tävla 90 och 100 cm (LB och LA) då. 
 
Sedan ska jag åka till Frida och tillbringa resten av dagen där :D
 
Nu ska jag äta chips och göra något vettigt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0