Resultatet idag

Detta var första inomhustävlingen för hösten, sjukt nöjd är jag! Nu är vi på topp igen :D
 
LB A:0+A:0
Hoppade inte så mycket på framhoppningen för att det var så lerigt. Upplevde att hon var nästan trög, haha? Inne på banan var jag bara lugn, gjorde min livsbästa runda, kändes såååå bra! Red lugnt och Magic var lugn. Ville bara ha en bra runda för ingen ide att satsa och rida som en dåre i LB, det är inte där man ska bevisa något. 
 
Dubbelnolla blev vi alltså och sista slog oss, trots det blev jag inte alls besviken, kändes som vinst för oss :)
 
LB Final i Div 2

Hoppade fram 2 språng tror jag, gick sådär. Inne på banan var hon också jättelugn, det var typ bara 7 st (?) som var felfria av 30 så det var svår bana med svåra linjer. Men Magic skötte sig sååå bra genom hela banan, behöll lugnet och nollade! ♥
 
Laget slutade 4:a denna omgången och VANN totalen :DDD
 
Dagen <3
 
Så galet nöjd idag! Nästa tävling vet jag inte än vart det blir, men LA ska jag hoppa iallafall ;D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis :)

Svar: Tack :)
championjumpers.blogg.se

2012-10-14 @ 21:39:20
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0