Skitunge slåss med bandyklubba

En ny livsfarlig mördare har kommit till Sannerudskolan i kil. Han går i ettan och har något stoort fel på sin hjärna.
6A:s tjejer spelade square på 10 rasten. Bollen åkte bort mot gungorna där han står. Han tar bollen och springer iväg med den. Till slut får 6A:s tjejer tag i honom och tar bollen. Dom fortsätter att spela och då går skitungen och spelar bandy. Bollen åker bort igen och tjejerna springer efter. Han försöker ta upp bollen men ist ställer han sig och slår bandyklubben STENHÅRT i backen och skriker flera gånger. Några försöker ta bollen från honom men då kommer hans kompis bakifrån med en bandyklubba. Emma var jätenära honom och VET NI VAD DEN DÄR DUMMA SKITUNGEN GÖR DÅ?????!!!!!!!!!!!!! HAN SMÄLLER TILL MIG MED DEN DÄR SKITKLUBBA RÄTT PÅ MIN FOT ALLT HAN ORKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ NU KAN JAG KNAPPT GÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Jag går och säger det till Karin (och några av mina kompisar) och vad säger hon då??!! Jo hon säger bara_
"Ähh, det går nog bra" och sen skiter hon i det!!!!!!!!!!!
 
Dåliga lärare, dåliga elever, dåliga rastvakter är det enda som finns på den här SKITSKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

HATAR SANNERUD!!!! BÖRJA ALDRIG PÅ DEN SKOLAN ALDRIG!!!!!!!!!!!
 
 
En sur 

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Den killen verkar inte vara helt 100% i skallen. Det är så på nästan alla skolor med rastvakter, lärare. Lärare glömmer att dom har gått igenom samma sak som oss! Nästan alla dagens skolor är sånna här. Min liknar verkligen detta du skriver.

Svar: Ja, o jag gillar det verkligen INTE!
championjumpers.blogg.se

2012-10-23 @ 16:04:07
URL: http://starstableplanet.blogg.se
Postat av: Hanna

Mini hitler <3

Svar: mm
championjumpers.blogg.se

2012-10-23 @ 16:08:22
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0