Svar på frågestunden!

Från Anonym:
Hej vad använder ni för pogram när ni ex skriver hiss/diss?(svara gärna i ett inlägg)
 
Vi båda använder GIMP!


 

Från Elin:
 
Kan inte ni göra ett inlägg om nån/någon ryttare (som tävlar samma nivå som er och samma tävlingar typ) som ni tycker har slitit mest med sina hästar eller fortfarande gör. Nån som ni "beundrar"! 
Kan ni även lägga upp övningar ni gör ibland? :D 

älskar eran blogg! :)
 
Kan vi väl, om ni vill det så visst!



Från Sandra:
 
* Vilka / vilket är erat mål med din / dina hästar? 
Mitt mål med Silka är att debutera MSV och med Poseidon är att komma ut på en riktig tävling :)

* Hur högt skulle ni vilja tävla ( höjd )? 
Asså.. det vet jag inte riktigt med Silka vill jag ju debutera MSV men vi är ju inte där än på ett tag men nu så L:A 90 MSV 100cm något sånt... jag vet inte riktigt

* använder ni era tävlings saker hemma eller på träning?
Jag använder dom mest på tävling men ibland på träning men det är väääldigt SÄLLAN jag använder dom hemma! 
 
*Vad är det högsta ni har hoppat med era hästar? 
115cm med Silka och 80 cm med Poseidon

*Vad är det högsta de har löshoppat? 
Silka vet jag inte riktigt och inte Poseidon heller men Poseidon är det nog mellan 110 och 130cm och Silka har jag ingen aning men högre än 110cm

*Hur ser era drömhästar ut och ska vara?
Svår fråga har ingen aning kan svara på den frågan i ett annat inlägg!
 
 
Till Emma 
 
Hur många rosetter har du??
Jag vet inte riktigt mellan 40 och 50.
 
Hur gammal är silka? 
Silka är född 1998 (14år)
och ska du sälja silka eller ha kvar henne när du har blivit för gammal att tväla på henne?
NEEEEJ!!!!!!!!! Säljer jag henne tänker jag inte rida mer, punkt slut.
 
 
 


Från Gabrielle:
 
Vilket programanvänder du när du gör sånna härbilder??
 
 
Jag använder GIMP!
 
 
 

Har svarat på mina frågor så får Alexandra svara på sina :)


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Okej! Vad kul! :D <3

2012-10-13 @ 09:44:05
URL: http://jfponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0