Tävlingen!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska bloggtävlingen avslutas! Här är alla som var med och hur många rätt dom hade:
 
1. Dyon Working Collection 
2. Prestige 
3. 8 
4. 5 
5. JH collection 
6. Schabrak 
7. Lyx 
8. Har du en egen häst? 
9. Prestige sadlar 
10. Sarja 
11. 25 Maj 

// Jimmie    
 
Jimmie du fick 6 rätt! Bra gjort :)
 

Emma
 
Vilket träns tycker Alexandra är finast? 
     3. Wednesday från Herve Godignon 
  
    2.   Vilken sadel gillar jag mest? 
    1. Pessoa 
  
   3. Hur många uppstallade hästar finns det på Stall Lersäter? (har kommit en ny mäen den räknas inte med för Alexnadra har skirvit i ett inlägg hur många hästar som är uppstallade då hade inte den kommit) 
  2. 8 
  
  4. Hur många dagar var jag i falsterbo? 
1. 4 
  
 5. Vad var det jag Hissade igår? 
 2. JH collection 
  
 6. Vad gillade jag mest utav det jag hissade? 
 3. Ridbyxor 
  
7. Sist när jag gjorde Lyx vs Budget, vilken av dom gillade jag mest då? 
 1. Lyx 
  
8.  Hur var den första frågan jag ställde? (som går att se) 
1. Vad heter din häst/favorithäst? 

9. Vad har Alexandra gjort en recension på ganska nyligen?  
2. PC boots 
  
10. Vad var det Simberg Singoalla kallades? 
 1. Sarja 
  
11. När skapades Champion Jumpers? :D  
1. 25 April 
 
Emma du fick...... ALLA rätt! Superbra gjort :)
 
Hanna
1. Wednesday från Herve Godignon 2. Knights 3. 7 4. 3 dagar 5. Jh collection 6. Ridbyxor 7.Lyx 8. Vad heter din häst/favorithäst? 9. Pc boots 10. Sarja 11. 25 april
 
Hanna du fick 8 rätt! Jättebra gjort :)
 
Sandra
1. Dyon Working Collection 
2. Pessoa 
3. 8 
4. 4 
5. JH Collection 
6. Ridbyxor 
7. Lyx 
8. Vad heter din häst / favorithäst? 
9. PC boots 
10. Sarja 
11. 25 maj
 
Du fick 10 rätt! Asbra gjort :)
 
Evelina
 
1.Wednesday från Herve Godignon 
2.Prestige 
3.8 
4.4dagar 
5.jh collection 
6.ridbyxor 
7.lyx 
8.vad heter din häst/favorit häst? 
9.pc boots 
10.sarja 
11.25 april
 
Du fick ALLA rätt!!!!!!!! Supergooood gjort!!! :))))
 
Julia
 
1.3 
2.1 
3.2 
4.1 
5.2 
6.3 
7.2 
8.2 
9.2 
10.3 
11.1
 
Du fick 8 rätt!!!!!! Bra gjort :)


Alltså... Det hela står mellan Emma och Evelina! Ni båda blir etta eller tvåa. Sen ska vi även ha trejde placerad och det ser ni ju direkt men det är, eller?
 
 
DENNATJEJEN!!!!!!!!!!!!
 
 
Och vinnaren är....












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ingen mindre än
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Evelina Jernstedt!!!!!!!!!!! Stoooooooooooooooooort grattis!!!!
 
Och tvåan är ju då Emma!!!!!!!!!!!!!!! 
 
 
 
 
 
 
Det finns olika priser som ni får välja mellan i tur och ordning
först ut är Evelina
sen Emma
och sist men inte minst Sandra 
 
stooort grattis till er alla men hörrni, ni som inte vann/tvåatrea ni ska få ettt litet trösttpris :) Skriv eran blogglänk i DETTA inlägg så ska ni få en varsin FEEET länk!
 
 
Evelina, Emma och Sandra, ni får välja mellan:
  1. Gästbloggning
  2. Feeeet länk
  3. Header
  4. 10 skyltar, till eran blogg, om ni fattar tex. /Emma Hiss o Diss, 10 st
  5. 5 st skyltar
  6. Ett bildspel med max 50 bilder + valfri låt
  7. Bildspel med max 30 bilder + varlfri låt
  8. Bildspel med max 20 bilder + varfri låt
  9. Skriva eran blogglänk i varenda inlägg jag gör i en vecka
  10. En redigerad bild med hjälp utav GIMP (ni får bestämma hur ni vill ha)
 
Evelina, du kan skriva vad du vill ha i DETTA inlägg så skriver jag när det är nummer 2 turs osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0