B-ponny tiden

B-ponny tiden måste ju vara den roligaste tiden. Jag hann ha 2 B-ponnysar. Har kvar en, den ena är borta, ja... u know.. 
 
Jag är inte gammal för B-ponny än, får tävla detta året. Men  min längd ställde till det. När Sarja gick bort, var det frågan vi ställde till oss själva. Ska man leta B-ponny eller C-ponny? Jag var då 11 år.  Hade 2 år kvar, men kul att ha den i typ 1,5 år eftersom jag skulle vara lång nu. 
 
Så vi letade efter en C-ponny istället. Det var nästan bestämt att jag skulle direkt gå upp på D-ponny när B-ponny tiden var slut. Men eftersom den tog oväntat fort var det lika bra med en C-ponny. Liksom en 11-åring tävlar D-ponny mot 15-16 åringar?
 
Ni som rider B-ponny, njut. Ni borde njuta så länge ni kan, för inte så länge till man kan rejsa runt på banorna ;) 
 
Lågt över?


Kommentarer
Postat av: Louise

åhh första bilden det var längesen<3

2012-09-03 @ 14:47:43
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se
Postat av: Louise

ja nu blev det ju andra när hoppbilden kom upp över ;)

2012-09-03 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0