Bilder från igår

Tagga DM till helgen , nu tar vi dom <3


Kommentarer
Postat av: Hannah

HEj vad är Magic för ras ?? Har massor med frågor !!
2.RAs på silka och poseidon .
3.Jag va intresserad av San diego hur va han egentligen ?
4. Tävlings meriter ?
5.Är det bara hoppning ni sysslar med elr är det ändra ridstilar också ?
6.Jag är märkes freak ´vad är det bästa märket ?
7. Kan inte nån filma er när ni rider ett hopppass där ni hoppar rediga höjder?
8. Vad är det högsta du har hoppat med magic?
9.Vad är det högsta du har hoppat med silka ?
10.Vilket bett tycker du att jag ska rida min nya ponny på ? han är väldigt het vid hoppningen och så och rätt stel i sidorna !

skulle va kul om ni ville svara på alla dom i ett inlägg !! Jättebra blogg !! Vi ses i torsby !! Kramar i massor från Hannah !

2012-09-06 @ 18:06:00
URL: http://HannahNorberg.Nattstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0