Dagens ridpass

Blev ett pass på banan!
Redan från början red jag bara framåt, inte fort utan mer power i traven. Åh vilka underbara travsteg hon har ibland.. ♥
 
Hela ridpasset fokuserade jag på power i gångarterna och rida framåt. I galoppen fick hon värsta powern och bjöd fram jättefint. 
Supernöjd med Magic idag, fick verkligen fram den känslan jag ville. 
Amanda (min lillasyster) fick även skritta av henne!
Kan säga att jag är riktigt trött efter massa timmars hårt arbete, packade även 9 höpåsar, duktig tjej.. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi jag visade bilden på Magic och Amanda och frågade min kompis om hon kunde gissa hur hög Magic var, hon trodde att Magic var 160. :3

2012-09-19 @ 17:28:32
URL: http://www.dalipower.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0