Dagens ridpass MED MASSA bilder

Idag blev det ett markarbetspass i paddocken med bommar. 
Skrittade 2 varv runt banan först, sedan travade jag fram runt hagen. 
Tränade på samma som igår, hålla ett friskt tempo med power i, gick mycket bättre idag.
 
Sen gick jag in i paddocken efter jag travat fram ordentligt. Satte igång henne direkt och red över bommarna i samma tempo. :) 
 
Varierade på en volt runt travbommarna, först innanför det gula räcket det ni ser nedan, sedan utanför och så varierade jag det. 
Sedan fattade jag galopp och tog galoppbommarna på samma sätt som med travbommarna, Magic var riktigt fin idag, hon tog knappt upp huvudet och hållde det stilla ;)
 
Sedan tog jag hela övningen, först red över travbommarna och sen fattade galopp och tog galoppbommarna, efter det tog jag den åt andra hållet, lite svårare, fick lägga endel volter men tillslut så gick det riktigt bra. 
 
Hon var verkligen fantastisk idag, så bra kändes det, hon var mjuk och lösgjord och sökte sig ner HELA tiden, tog stöd osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0