Dagens ridpass med MASSA bilder

Hej igen, förlåt för min usla uppdatering idag. 
 
Magic klipptes ju idag, ååh så fin hon vart! Haha :D 
Sedan klippte jag manen, svansen och hovskäggen. Blev bra, nu ser hon ut som en tävlingshäst igen och inte värsta vildponnyn ;)
Men pannluggen sparar jag alltid, usch kommer aldrig klippa pannluggen!
 
Okej, till ridpasset då..... HERREGUD VAD NÖJD JAG ÄR!
Lätt det bästa hoppasset någonsin, varför glömmer man alltid att filma när det går bra? -.-      
 
Hon var hur lugn som helst, nästan lite trög. Inge stressad eller sur. Hon slog knappt med huvudet. Hon klippte 120 cm räcke hur lätt som helst. Känslan är underbar <3
På bilden står vi dock i en konstig vinkel så det ser jättelågt ut, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0