Fixat allt i stallet!

Nu är jag färdig i stallet och har precis kommit hem :)
 
Jag har ....
  • duschat Silka, vilket som tar lågn tid eftersom hon är vit
  • smörjt ALLT petnoga
  • packat allt
  • gjort mat, hö tills imorgon
  • plocka bort allt, hehe xD
Men imorgon startar jag först i BÅDA klasserna, vilket som suuuuuuger! Det är så sjukt dumt att starta fört, hatar det.....
 
Jag hoppar L:B och L:A, i L:Bn vill jag bli placerad. Får se hur banan är om jag ska svänga eller inte, hehe. I L:An vill jag bara komma runt, även hur många nedslag jag har eller nåt stopp så är jag nöjd bara vi kommer runt. Och jag vet att vi kan klara det! Jag vet det :)
 
Nu ska jag äta, bloggar mer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0