Frågor ;D

Svarar nu endast på frågor riktade mot mig, Emma får svara på sina själva ;)

 
HEj vad är Magic för ras ?? Har massor med frågor !! Hon är imp. Danmark :)
2.RAs på silka och poseidon . -
3.Jag va intresserad av San diego hur va han egentligen ? Han var känslig, pigg och hade en enorm hoppkapacitet... Han var jättesnäll i hanteringen, men hade lite egna ideer i ridningen.
4. Tävlings meriter ? B-ponny och C-ponny upp till LA-nivå, lite vinster här och där, DM för B-ponny, DM för C-ponny
5.Är det bara hoppning ni sysslar med elr är det ändra ridstilar också ? Jag har tävlat dressyr också :) Men annars är det hoppning som gäller. 
6.Jag är märkes freak ´vad är det bästa märket ? Ojojoj, svår fråga. Kingsland eller HV Polo gillar jag i ridklädersväg och John Whitaker i hästväg. 
7. Kan inte nån filma er när ni rider ett hopppass där ni hoppar rediga höjder? Vet inte riktigt vad du menar med "rediga höjder" :P
8. Vad är det högsta du har hoppat med magic? 125 cm
9.Vad är det högsta du har hoppat med silka ? 
10.Vilket bett tycker du att jag ska rida min nya ponny på ? han är väldigt het vid hoppningen och så och rätt stel i sidorna ! Fullcheek, gags kan man också prova eller ett babypelham. Han låter väldigt lik Magic så de är de betten jag kan tipsa om. 
 
skulle va kul om ni ville svara på alla dom i ett inlägg !! Jättebra blogg !! Vi ses i torsby !! Kramar i massor från Hannah !

Ja de gör vi! :)
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0