Gästbloggning Sandra!

Hej :)

Jag heter Sandra Möller, jag är 13 år gammal och har 1 egen häst men jag tävlar på en B-ponny som min tränare äger, B-ponnyn heter Bo-peeps Pippin och min häst är en c-ponny som heter Curiad Modesty Blaze men dom kallar för Modesty och pippin :) Båda ponnyerna är welshar. Pippin är skimmel, 119cm hög och han är 8år.. Modesty är brun, just nu är hon runt 132cm men hon har ju inte växt klart än, Hon är 6 år och har ett föl som är 5 månader som är BUSIG!!! 
 
Det här är ju sista året jag får tävla med pippin och det är nu som vi börjar hitta varandra, men men, 
Modesty har aldrig blivit hoppad med någon på ryggen för hon är dressyr häst egentligen.. Så det kommer bli en utmaning..
 
(andra bilden på Pippin gick inte att ladda upp, ska försöka:()
 
 
 
Tack Emma för att jag fick gästblogga på eran blogg :)  
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Jag ska skicka min gästblogg men jag kan inte logga in på hotmail för tillfället så jag säger till när jag har skickat den! ;D

Svar: Okey! Bra <3
championjumpers.blogg.se

2012-09-12 @ 17:58:49
URL: http://fridamic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0