Hos Sandra :)

Sitter hos Sandra nu :) Vi har bakat sockerkaka med karamellfärg i så den blev rosa! Just nu står den i ugnen och väntar på att bli färdig ;) När jag kommer hem ska jag till stallet och där ska vi klippa Silka och så ska jag rida båda hästarna. Kunde inte rida Poseidon igår för det blåste skitmycket och regnade, visst ska man rida i alla väder men det var inte så bra väder för en unghäst och då skulle mamma vara tvungen att longera honom :P 
 
Igår kväll tittade vi på en massa filmer när folk ramlade av, kul att se andra ramla av men inte så kul när man själv gör det, hehe :) Vi spelade en massa spel oxå och hade jättekul! Men nu måste jag gå för sockerkakan är färdig:)
ses!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0